Marjan's scrapkaarten

Free background from VintageMadeForYou

maandag 24 februari 2014

Nog een aantal demokaarten....

Hallo allemaal, 

 Ik wil jullie nog een aantal kaarten laten zien die ik voor allerlei demo's heb gemaakt. Helaas loop ik flink achter....dus zet er gewoon iedere keer een aantal op. Als jullie er vragen over hebben, kunnen jullie mij altijd mailen. Hierbij mijn creaties.



















Zo...dat zijn er weer aardig wat. Ik hoop van de week nog een keertje terug te komen met nog meer kaarten. Ook kun je de kaarten op mijn Pinterest bekijken.
Ik ga nog even flink aan de slag voor de demo van aankomende zaterdag bij Gerda's Hobbyshop in Putten.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!


14 opmerkingen:

  1. Ze zijn stuk voor stuk schitterend Marjan. Hele mooie kaarten in die pasteltinten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer plaatjes Marjan.

    lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Marjan ik blijf een grote fan van jou mooie kaartjes...En de bovenste mag ik iedere dag naar kijken, hihi. Ik heb ze allemaal zitten bewonderen hoor!! Fijne week en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten en doosje Marjan !!!!
    Ik vind ze allemaal geweldig mooi .
    Hoe verzin je het toch steeds ,knap hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten heb je gemaakt. Petje af hoor. De kleuren zijn heel mooi afgesteld op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaarten en creaties Marjan, supermooi allemaal....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Marjan!! Vind het weer een hele kunst hoe mooi jij ze weer maak!
    Echt top.
    Succes met de volgende demo en zekers heel veel plezier. Hopelijk lukt het plaatsen nu wel van dit berichtje. Ik probeer het vaker bij je maar lukt gewoon niet??? Enne Gerie is een bofferd, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn GEWELDIG mooie kaartjes Marjan....stuk voor stuk toppertjes!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten weer Marjan.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ze zijn alle weer prachtig wanneer komt er weer een boekje van uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow...ze zijn allemaal even prachtig. wat mooi gemaakt en zulke mooie stansen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stuk voor stuk weer plaatjes Marjan!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie!!
Liefs, Marjan